Lokale2

Leje af fælleslokaler.

Overdragelse af lokaler


Aftalen sker i henhold til de af Ejerforeningen vedtagne regler, der findes i den

udleverede beboermappe bilag 8, eller kan ses på foreningens hjemmeside

www.frydendal-11.dk og følgende skal overholdes.


1. Overdragelse af nøgler og lokaler aftales med den kontaktperson som står i den fremsendte lejekontrakt senest 2 dage efter modtagelse af lejekontrakten hvor der aftales tidspunkt for overdragelse og gennemgang. Afleveringen af lokaler med nøgler skal

efter brug afleveres personlig i forbindelse med godkendelse af lokalernes

afleveringsstand.

2. Hvis ikke andet aftales skal lokalerne være afleveret rengjort og nøglen afleveret

senest på det angivne tidspunkt (eller kontaktpersonen) som står på lejekontrakten af hensyn til evt. efterfølgende lejere.

3. Lokalerne inkl. depotrum skal afleveres i samme stand som de overtages, og i

overensstemmelse med den afleveringsinstruktion der er ophængt i køkkenet.

Stole og borde skal placeres på samme måde som de overtages.

En oversigt over mulige bordplaceringer findes i opholdsrummet..


4. Køkkenet er et anretter køkken og må ikke anvendes til madlavning.

Lejer skal selv medbringe viskestykker, karklude, ekstra affaldsposer og o.l.

Køkkenets service skal efter brug placeres samme sted som det er taget.


5. Affald skal lægges i de i køkkenet værende plast sække:

Affald skal fjernes af lejer og må ikke lægges i ejendommens affaldscontainer

da disse ikke er dimensioneret til ekstra belastninger.

Fjernelse af affaldssække kan aftales med opsyn mod betaling af kr. 50 pr. sæk


Flasker og dåser må lægges i ejendommens flaskecontainer.


6. Skader på inventar m.v. skal anmeldes ved afleveringen.

Manglende rengøring og overskridelse af lejetiden vil blive debiteret ekstra.

Ved evt. nedbrud i forbindelse med arrangementet kontaktes (se liste i køkken)


Bestilling under pt.7 klik her:


Administration: Horup Bolig A/S, Styrtom Skovvej 12, 6200 Aabenraa. telf. 73626200